Nowe BMW F 900 GS / ADV: funkcje i nowości
F 900 GS został zaprojektowany tak, aby oferować niezwykle mocną jazdę i możliwość odkrywania niezwykłych dróg i szlaków. Dzięki szybkiemu i lekkiemu silnikowi będziesz mógł swobodnie poruszać się po skałach, żwirze, wietrze, wodzie i górach. Przeżyj przygodę z F 900 GS, pokonując ograniczenia i odkryj dreszczyk emocji związany z #SpiritOfGS.
F 900 GS zapewnia optymalne wrażenia z jazdy w terenie dzięki swojej ergonomicznej konstrukcji: wysokiej kierownicy, niskim podnóżkom i wyższemu pedałowi hamulca, łatwiej dostępnemu dzięki obniżonym ogranicznikom. Składany pedał zapewnia maksymalną dostępność, a regulowany pedał zmiany biegów zapewnia idealną postawę. Pozwól się prowadzić temu motocyklowi w absolutnym komforcie!
F 900 GS oferuje większy komfort i bezpieczeństwo dzięki osłonom dłoni, standardowo wykonanym z tworzywa sztucznego, które chronią przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi. Dla bardziej doświadczonych jeźdźców dostępne są również ochraniacze
F 900 GS to lekki i wydajny motocykl, ważący zaledwie 219 kg*. Dzięki nowym komponentom, takim jak plastikowy zbiornik, akumulator, ogon i tłumik Akrapovič, przyspieszenie i prowadzenie są doskonałe. Zapewnia niesamowite wrażenia z jazdy.
Zupełnie nowy F 900 GS zapewnia wyjątkowe wrażenia z jazdy zarówno na prostej, jak i w terenie. Rzędowy dwucylindrowy silnik zapewnia wysokie osiągi, moc maksymalną 77 kW (105 KM) przy 8500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 93 Nm przy 6750 obr./min. Motocykl gwarantuje przyjemność z jazdy na każdej trasie.
Każdy aspekt F 900 GS został stworzony, aby umożliwić Ci pokonywanie najdzikszych dróg. Jego agresywna konstrukcja, panele ramy zapewniające maksymalną przyczepność i regulowana przednia szyba zapewniają, że możesz eksperymentować bez ograniczeń. W ten sposób zawsze możesz podkreślić swojego ducha GS za pomocą potężnego logo na zbiorniku. Dołącz do
Lekki plastikowy zbiornik został zaprojektowany tak, aby zoptymalizować masę pojazdu bez zmniejszania pojemności paliwa. Ważąc o 62% mniej niż zbiornik stalowy i oferując pojemność 14,5 litra, zbiornik ten pozwala pomieścić wystarczającą ilość paliwa na Twoje
Nowe
Zacznijmy od dwóch dostępnych wersji: F 900 GS i F 900 GS Adventure. Pierwszy jest idealny do użytku mieszanego, łączącego szosę i lekki teren, natomiast drugi jest bardziej odpowiedni dla osób poszukujących kompletnego motocykla przygodowego, zdolnego pokonać każdy teren. Obie wersje są wyposażone w rzędowy, podwójny silnik o pojemności 895 cm3, który zapewnia maksymalną moc 105 KM przy 8500 obr./min. Silnik współpracuje z sześciobiegową skrzynią biegów i przekładnią łańcuchową.
Do najciekawszych innowacji zalicza się stalowa rama kratowa, dzięki której rower jest lżejszy i łatwiejszy w prowadzeniu. F 900 GS waży zaledwie 211 kg (w stanie gotowym do jazdy), podczas gdy wersja Adventure waży 229 kg.Trzymanie się drogi gwarantuje regulowany układ zawieszenia na obu osiach: z przodu widelec teleskopowy o średnicy 43 mm, z tyłu monoshock ze sprężynami gazowymi. Dodatkowo rower posiada hamulce tarczowe na obu kołach, z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu i dwutłoczkowymi zaciskami z tyłu.
Kolejną interesującą nowością jest wprowadzenie systemu dynamicznej kontroli trakcji (DTC), który reguluje dostarczanie mocy w zależności od warunków gruntowych. Dzięki temu motocykl pozostaje stabilny i bezpieczny nawet na śliskiej lub wyboistej nawierzchni. System DTC można regulować na trzech poziomach interwencji: Deszcz, Droga i Dynamiczny.
Na koniec nie możemy nie wspomnieć o wyposażeniu technologicznym nowego
Podsumowując, nowe